Mitt lov

Hej! Söndag idag, vilket betyder att det är sista dagen på lovet. Känner mig så sjukt otaggad på att komma tillbaka till skolan, för det är nu alla nationella börjar..

Mitt lov har i alla fall varit bra! Tänkte berätta lite om vad jag gjort, så jag börjar från onsdag (tror redan jag skrivit om de andra dagarna). 
Onsdag: var med Cornelia under dagen, vi kollade på serier och lite sånt. Och på kvällen såg jag också på serier. Seriedag, haha!
Torsdag: på morgonen/förmiddagen var jag med Agnes ett tag. Sen for jag hem och tränade och packade inför kvällen. Kring fem åkte vi till Moa och lämnade våra grejer (vi = jag, Cornelia, Cornelia, Sanna, Agnes, Emilia och Moa) och efter det gick vi till caffa och åt. Det var väldigt gott! Under kvällen såg vi film, pratade, gjorde några "lekar", eller vad man ska kalla det, och åt godis. Very kulig kväll! Vi sov även över hos Moa. 

Underbara personer!

Fredag: efter att vi vaknat och ätit frukost så gick jag och Agnes till henne och bytte om. Sen for vi till Måttsund för att åka slalom. Har inte gjort det på fem år så jag var asnervös, haha. Men det gick bättre än jag förväntat mig och det var jättekul! 

Det här är dock på vals men jaja!

Lördag: eftersom jag nu är värsta proffset (hostattack) på att åka slalom ville jag ju göra det igen! Så jag följde med familjen till Valsberget och åkte. På kvällen proppade jag i mig sushi, yollibox, godis och lite chips - men jag vart inte alls mätt! Så min talang är att kunna äta hur mycket som helst utan att bli mätt, hehehe. Jag kollade även på Mello och hejade på Ace Wilder (som tyvärr tyvärr tyvärr kom tvåa...) 
Känner att det blev ett väldigt långt inlägg så ska avrunda det nu. Jag har haft ett superbra lov och jag hoppas att ni också haft det!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback